Ljepši i čišći javni prostori uz puniju gradsku blagajnu

16. 07. 2015.

Hamburg, jedno od glavnih eurospkih prometnih čvorišta koji godišnje ugošćuje milijune posjetitelja, kao i svaki drugi veliki grad teži što kvalitetnijem upravljanju.

Ovaj njemački grad već dugi niz godina visoko je rangiran na popisu svjetskih gradova koji su ‘održivi’ zbog visoke kvalitete života te kao grad u kojem njegovi građani uživaju živjeti. Ipak, izazovi i problemi s kojima se Hamburg suočava slični su tipičnim problemima velikih europskih gradova. Visoki troškovi prikupljanja otpada, prepune kante za smeće u vrlo prometnim i posjećenim javnim prostorima, nedostatak izvještaja u realnom vremenu o operacijama povezanim s zbrinjavanjem otpada samo su dio problema.

Kako bi ih sveli na minimum Bigbelly je ponudio sustav upravljanja otpadom koje je u vrlo kratkom vremenskom roku dokazao isplativost cijelog sustava. Na tjednoj bazi sakupljanje otpada je smanjeno, poboljšana je mogućnost upravljanja, što je automatski dovelo do povećanja kvalitetne života i poboljšanja izgleda javnog prostora grada. Gradski dužnosnici su se odlučili za korištenje BigBelly pametnog sustava za zbrinjavanje otpada i recikliranja zbog načina na koji on koristi snagu cloud tehnologije i Internet of thingsa u cilju pojednostavnjivanja urbane svakodnevice. Prije same implementacije ovih BigBelly rješenja grad se odlučio za pilot projekt i analizu rezultata i potencijalnih ušteda koje sustav omogućuje.

Nakon ‘testiranja’ koje je bilo usredotočeno na trajnost, učinkovitost i otpornost BigBellyjevih kanti za smeće, odmah su se odlučili za implementaciju njihovih sustava. “Ovo kratko testno razdoblje korištenja BigBelly sustava uvjerilo nas je na brz povrat investicije, uz kvalitetniji sustav zbrinjavanja. Povećani kapacitet kanti za smeće, opcija ‘prešanja’ smeća te mogućnost upravljanja sustavom drastično će smanjiti naše probleme s otpadom”, poručio je Werner Kehren, direktor komunalnih usluga grada Hamburga.

Štedi novac i vrijeme
Odjel hamburških komunalnih usluga rasporedio je BigBellyjeve spremnike u predjelu grada gdje su shopping centri i trgovine. Svaki BigBelly spremnik bežično je povezan kroz Clean upravljačku konzolu tako da oni mogu pružiti podatke u stvarnom vremenu svim korisnicima. Ruta prikupljanja otpada određuje upravo na temelju tih podataka, a gradski djelatnici dobivaju ih svakodnevno na svoje pametne telefone. Rezultati implementacije BigBelly sustava su pozitivni, vidljive su razlike u troškovima i dokazano je da sustav štedi i novac i vrijeme.

Prije BigBellyja imali su prosječno dvanaest skupljana otpada tjedno, a sada ih imaju samo tri. Prometniji dijelovi grada koja su prethodno imala prepune kante za smeće, sada su čisti i uredni. Operativne odluke vezane uz gospodarenje otpadom sada su temeljene na podacima i smjernicama koje pruža Clean, upravljački alat BigBellyja.

poslovni.hr originalni tekst

Obratite nam se

+385 (0)91 88 48 948

ILI nam pišite

info@graml.eu

Bigbelly